Gabinety lekarskie

Gabinet audiologiczno-foniatryczny

Informacje

Diagnostyka i leczenie chorób narządów słuchu i głosu. W pełni wyposażony w unit audiologiczno-foniatryczny. Leczenie takich objawów jak: niedosłuch, wycieki z uszu, szumy uszne, zawroty głowy, głuchota, chrypka, kaszel, bezgłos. Leczymy m.in.: zaburzenia słuchu o różnej etiologii, przewlekłe stany zapalne uszu, otosklerozę, chorobę Meniere’a, zaburzenia czynnościowe funkcji krtani, niedowłady fałdów głosowych, polipy krtani, obrzęki Reinck‘ego, neuropatie słuchowe. Oferta skierowana do niedosłyszących, nauczycieli, osób pracujących głosem, osób pracujących w hałasie i wielu innych.

dr hab. Wojciech Kaźmierczak, dr n. med. Joanna Janiak-Kiszka

Gabinet otorynolaryngologiczny

Informacje

Diagnostyka i leczenie chorób takich narządów jak: nos, zatoki przynosowe, jama ustna, gardło, krtań i uszy. W pełni wyposażony gabinet laryngologa. Leczenie takich objawów jak: zaburzenia węchu, smaku, drożności nosa, spływania wydzieliny do gardła, kataru, suchości w gardle, drapania w gardle, chrypki, bólu głowy, stanów zapalnych uszu, zaburzenia połykania. Leczymy m.in.: przewlekłe zapalnie zatok i jam nosa, przewlekłe zapalenie krtani i gardła, stany zapalne uszu. Diagnozujemy schorzenia onkologiczne górnych dróg oddechowych i pokarmowych. Oferta skierowana do cierpiących na schorzenia alergiczne, zatokopochodne, pracujących w niekorzystnych dla oddychania warunkach i wielu innych.

Lekarze

dr n. med. Marcin Daroszewski, lek. med. Kinga Lewandowska, lek. med. Monika Orzechowska,

Gabinet zabiegowy

Informacje

W pełni wyposażony w najnowsza aparaturę diagnostyczną z zakresu otoneurologii służącą badaniom obiektywnym i subiektywnym słuchu: audiometria tonalna progowa i nadprogowa, tympanometria, otoemisje akustyczne, słuchowe potencjały wywołane, videonystagmografię, miogenne potencjały wywołane, vHIT. Dzięki powyższym urządzeniom jesteśmy w stanie zdiagnozować większość przyczyn zaburzeń równowagi, niedosłuchu czy szumów usznych. Profesjonalna grupa specjalistów zaplanuje dalsze leczenie wraz z rehabilitacją.

Gabinet okulistyczny

Informacje

Diagnostyka i leczenie chorób takich narządów jak: powieki, spojówki, rogówka, soczewka, błona naczyniowa i siatkówka. W pełni wyposażony gabinet okulistyczny służący badaniom przedniego odcinka oka z oceną kąta przesączania, ocenie zmętnienia soczewki, badaniom dna oka, ostrości wzroku, ciśnienia śródgałkowego, badaniom widzenia barw, widzenia steroskopowego, badaniom wydzielina łez. Leczymy m.in.: zaćma, jaskra, choroby siatkówki, stany zapalne oka, zespołu suchego oka, AMD-starcze zwyrodnienie plamki, odwarstwienia siatkówki oraz usuwanie ciał obcych z oka.

dr n. med. Karolina Kaźmierczak, dr n. med. Joanna Stafiej

Gabinet neurologiczny

Informacje

Diagnostyka i leczenie chorób ośrodkowego układu nerwowego. W pełni wyposażony gabinet neurologiczny służący badaniom układu nerwowego. Leczymy m.in.: choroby kręgosłupa, zaburzenia równowagi, czucia, polineuropatie, migrenę, rwę kulszową, padaczkę, zaburzenia ukrwienia mózgu.

dr n. med. Beata Kukulska-Pawelczuk, lek. med. Robert Szułczyński